York Eğitim Danışmanlığı

Marangoni: Fashion Business

Marangoni: Fashion Business

Marangoni: Fashion Business

ISTITUTO MARANGONI IstitutoMarangoni, moda tutkusunun dünyanın her yerinden kültürleri, fikirleri ve insanları birleştirdiği bir okul. IstitutoMarangoni'ye girmek, modanın en kozmopolit açıdan ortak payda olduğu çok özel bir topluluğun parçası olmak anlamına gelir. Moda’nın kalbi İtalya’da bulunan IstitutoMarangoni bünyesinde her yıl moda dünyasına yön veren kısa programlar düzenlenmektedir. Bu programlar; en temelinden, daha ilginç ve karmaşık unsurlardan bazılarına kadar, tasarım ve yaratıcı ...

ISTITUTO MARANGONI

IstitutoMarangoni, moda tutkusunun dünyanın her yerinden kültürleri, fikirleri ve insanları birleştirdiği bir okul. IstitutoMarangoni'ye girmek, modanın en kozmopolit açıdan ortak payda olduğu çok özel bir topluluğun parçası olmak anlamına gelir. Moda’nın kalbi İtalya’da bulunan IstitutoMarangoni bünyesinde her yıl moda dünyasına yön veren kısa programlar düzenlenmektedir. Bu programlar; en temelinden, daha ilginç ve karmaşık unsurlardan bazılarına kadar, tasarım ve yaratıcı süreçler hakkında bilgi edinmek isteyen herkes için özel olarak hazırlanmıştır. Önceden teknik veya yazılım becerileri gerekli değildir.

Fashion Business

Bir koleksiyonun ve markanın konumunun incelenmesi,  moda iş planı için yönetim becerilerinin geliştirilmesi, rakiplerin senaryosunun analiz edilmesi, lüks markaların yapısının anlaşılması ve satış kapasitesinin geliştirilmesi: katılımcılar kurs süresince çalışacakları önemli araçlardan bazılarıdır.

Program İçeriği

  • Ekonomik ve sosyal trendlerin analizi: ekonomik ve sosyal evrimin anlaşılması ve bunun moda tüketimini nasıl etkilediği. Yeni pazarlar ve modanın genişleme stratejileri ile nasıl gelişebileceği: yeni markalar, lüks markalar ve dağıtım zinciri mağazaları.
  • Stillerin analizi ve karşılaştırılması.
  • Modanın analizi: tekstil, giyim, aksesuar, kozmetik, gözlük ve mücevher. Katılımcılar, Zara, H&M gibi ticari uluslararası dağıtım zinciri mağazaları ve Nike gibi spor giyim zinciri mağazaları da dahil olmak üzere Prada, Gucci, Dolce ve Gabbana gibi bazı İtalyan lider markaların başarısını tanımlayan kritik faktörlere bakacaklar. Rakiplerin tanımlanması ve analizi yoluyla ürününün kazanan bir yerleşimini oluşturacaklar.
  • Ürün: yaşam döngüsü, fiyat noktalarının fonksiyonu ve tanımı. Entegre iletişim: marka kimliği, marka imajı ve marka değeri. Dağıtım: farklı dağıtım kanalları, evrim ve gelecekteki gelişmeler. Lisanslama ve markalamanın önemi: kurallar, faydalar ve riskler.
  • Portföy tanımı ve son değerlendirme.
  • Kurs/Program Hakkında
    • Kurs Ücreti
      € 4,100
    • Fiyata Dahil Hizmetler
    • Kurs Tarihleri
      24.06.2019, 20.09.2019
    • Toplam Hafta
      3
    • Haftalık Ders Saati
      20
    • Yaş Aralığı
      16 - 55
  • Temel Bilgiler
    • Okul Grubu
      : Istituto Marangoni
    • Seviye
      : Seviye 4 (Orta Seviye)
    • Konaklama
      :
      Çift kişilik odada tam paket 5.500 €
      Tek kişilik odada tam paket 5,900 €
    • Etkinlik ve Geziler
      : Milano moda merkezine geziler, tarihlere göre ünlü defilelere katılım, koleksiyon oluşturma gibi aktiviteler gerçekleştirilir.
    • Dahili Hizmetler
      : 3 Hafta moda eğitimi ve dünyanın en önemli moda okulundan sertifika, ücretsiz materyal kullanımı, internet bağlantısı
    • Dönem ve Fiyatlar
      :
      24 Haziran / 20 Eylül
      Sadece öğrenim ücreti 4.100 €
  • Program Sonucu

    Programı başarı ile tamamlayan bütün öğrencilere sertifika verilecektir.

    Bu programda öğrenciler moda iş planı için yönetim becerilerini geliştirecekler.

    Rakiplerin senaryosunu analiz ederek lüks markaların yapılarını daha iyi tanıma olanağı bulacaklar.

    Ayrıca moda İngilizcesine hakim olarak sektöre global bir bakış açısı kazanacaklar.

İlgili Programlar/Okullar